lördag 28 april 2012

Födelsedagar...

Flera födelsedagar har hunnit passera sedan mitt sista inlägg! Först Robert och Bosses i Mars, de fick dela på denna blåa tårta här nedanför! Eftersom jag ville prova min jättefina present (ett rosa cupcakesställ) som jag fått av Nils så blev det även chokladmuffins till fika. 





I slutet av Mars fyllde min söta mor år, hennes tårta fastande tyvärr inte på någon bild, men den var god! :)
Mamma fick jag i alla fall med på bild! 


Jag passade också på att ställa upp i Dundret runt som gick av stapeln på mammas födelsedag! Efter nästan fem mil i strålande solsken är man så här nöjd!


Sen var det min tur att fylla år. Jag kände för att baka en liten tårta. Det blev en väldigt stor tårta! 




Så här mycket blev det kvar av den...


Robert ville baka en tårta till mig också. Den var väldigt god! 




Hej så länge!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar